NE HAGYJA KI A MAMMUT KOLLEKCIÓT A RAKTÁRBÓL

Ruházat, cipő és kiegészítők -20%-tól

Az árukra vonatkozó követelések

Ha az áru hibás, az átvételtől számított 24 hónapon belül jogosult reklamálni. A termék szokásos használatából eredő kopás vagy elhasználódás miatt, illetve az ingyen kapott ajándéktárgyakra nem nyújthat be igényt.

 

Mi a teendő:

Töltse ki a Reklamációs jegyzőkönyv.

Különösen írja le jól a hibát, hogy azt a lehető legjobban ki lehessen javítani, és írja alá a jelentést.

Csatolja a számla másolatát.

Az árunak tisztának kell lennie, különben nem fogadják el a reklamációt.

 

Küldje el nekünk a csomagot a következő címre (a feltüntetett számkóddal együtt):

Packeta.hu

96615761

Ezred utca 1 B2/11

1044 Budapest

 

FIGYELEM: Az ügyfél nem küldheti az árut utánvétellel, ebben az esetben a küldeményt nem fogadjuk el.

 

Következő eljárás:

Amint a reklamált áru megérkezett, e-mailben vagy telefonon felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy a reklamáció mielőbbi rendezését megszervezzük.

A reklamációt indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb a reklamáció dátumától számított 30 napon belül feldolgozzuk.

A reklamációs eljárás lezárását követően azonnal értesítjük Önt a reklamáció eredményéről, és a reklamációs jegyzőkönyvvel együtt elküldjük Önnek az árut.

A reklamációra az általános szerződési feltételek rendelkezései vonatkoznak.

 

 

FOGYASZTÓI PANASZTÉTELI ELJÁRÁS

az SJS distrib s.r.o. társaság, személyi azonosító száma: 50662759, székhelye: Nábrežie Oravy 2909/5b, 02601 Dolný Kubín, Szlovákia, bejegyezve a zsolnai kerületi bíróságon vezetett cégjegyzékbe, iktatószáma: 66932/L, képviseli: Radovan Jurík ügyvezető igazgató,

az outdoorlive.hu oldalon található online áruházon keresztül történő értékesítésre.

 

A panaszeljárás legfontosabb elemei:

  • Ön 30 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, és visszaküldheti nekünk az árut.
  • Ha az áru átvételétől számított 24 hónapon belül hibát fedez fel, kérjük, olvassa el a 11. szakaszt.
  • Amikor megkapja az árut, kérjük, ellenőrizze, hogy a csomag rendben van-e. Ha nem így van, tegyen kárbejelentést a szállítónál. Ez a legegyszerűbb módja a sérült küldemény reklamációjának, a szállítmányt a fuvarozó visszaküldi nekünk, és egy új küldeményt küldünk Önnek.
  • Az igényelt áruk elküldésének címe:

Packeta.hu, kód: 96615761, Ezred utca 1 B2/11, 1044 Budapest

  • A panaszokat a lehető leghamarabb, legkésőbb 30 napon belül kezeljük.

 

  1. BEVEZETÉS
    1. Ki az eladó? A jelen panaszeljárás az SJS distrib s.r.o. kereskedelmi vállalat (azonosítószám: 50662759, székhely: Nábrežie Oravy 2909/5b, 02601 Dolný Kubín, Szlovákia, bejegyezve a zsolnai járásbíróságon vezetett cégjegyzékbe, iktatószám: 66932/L, képviseli: Radovan Jurík ügyvezető igazgató) (a továbbiakban: "Eladó" vagy "mi") által szállított árukra vonatkozik.
    2. Ez a GTC része. A jelen Panaszkezelési eljárás az Eladó Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) elválaszthatatlan részét képezi.
    3. A Panaszkezelési eljárás kizárólag a fogyasztó ügyfél számára készült. Fogyasztói ügyfélnek minősül minden olyan személy (természetes személy), aki üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozásának gyakorlása körén kívül szerződést köt velünk, vagy más módon üzletet köt velünk (a továbbiakban is "fogyasztó").
    4. Hibás teljesítmény. Az Eladói Reklamációs Eljárás vonatkozik a jogok és kötelezettségek szabályozására a köztünk, mint Eladó és a Vevő, mint Vevő (a továbbiakban: "Vevő" vagy "Ön") közötti termékértékesítés során felmerülő hiba esetén.
    5. Mit talál a panaszkezelési eljárásban? A Panaszkezelési eljárás tájékoztatja a fogyasztókat a hibás vagy más módon sérült áruk reklamációjának feltételeiről, módjáról és lehetőségeiről is. Szabályzatunkat a Cseh Köztársaság Polgári Törvénykönyvéről szóló 89/2012. sz. törvényre (a továbbiakban: Polgári Törvénykönyv) és a fogyasztóvédelmi törvényre alapozzuk.
    6. Szerződéses garancia. Szerződéses jótállási jogok esetén az ebből eredő jogviszonyra a konkrét jótállási feltételek az irányadóak.
  2. EBBEN A RÉSZBEN OLVASHATJA, HOGYAN KELL KINÉZNIE AZ ÁRUINKNAK AZ ÁTVÉTELKOR.
    1. Milyen tulajdonságokkal kell rendelkeznie az árunak az átvételkor? Mi vagyunk felelősek azért, hogy az áru átvételkor hibátlan legyen. Különösen azért vagyunk felelősek, hogy az áru átvételekor:
      1. az áru rendelkezik az általunk megállapodott jellemzőkkel, megállapodás hiányában pedig azokkal a jellemzőkkel, amelyeket mi vagy a gyártó leírtunk, vagy amelyeket Ön az áru jellegére tekintettel, illetve az általunk vagy a gyártó reklámja alapján elvárhatott,
      2. az áruk alkalmasak az általunk megadott célra, vagy arra, amire az ilyen típusú árukat általában használják,
      3. az áru minőségében vagy kivitelezésében megfelel a felek által elfogadott minőségnek vagy kivitelezésnek, vagy egy elfogadott minta vagy minta kivitelezésének, ha a minőséget vagy kivitelezést egy elfogadott minta vagy minta alapján határozták meg,
      4. az árut a megfelelő mennyiségben, méretben vagy súlyban,
      5. az áruk megfelelnek a jogszabályokban előírt követelményeknek.
    2. Feltételezés, hogy az áru hibás. Ha a hiba az áru átvételétől számított 12 hónapon belül válik nyilvánvalóvá, az áru átvételekor hibásnak tekintendő, kivéve, ha az ellenkezőjét bizonyítjuk.
  3. ITT MEGTUDHATJA, HOGY MELY HELYZETEKBEN NEM FOGADJÁK EL AZ IGÉNYÉT.
    1. Milyen hibákért nem vagyunk felelősek? A következő esetekben nem vállalunk felelősséget Önnel szemben a hibákért:
      1. ha az áru az átvétel időpontjában hibás, és a vételárból a hiba miatt árengedményt állapítottak meg,
      2. a hibát a szokásos használatból eredő elhasználódás okozta, vagy ha ez az áru jellegéből nyilvánvaló,
      3. az Ön által okozott, és a nem megfelelő tárolás, nem megfelelő karbantartás, az Ön beavatkozása vagy mechanikai sérülés miatt következik be, mindez olyan körülmények között, amelyek nem felelnek meg az eladó vagy a gyártó által közvetlenül megadott hőmérsékletnek, porosságnak, páratartalomnak és egyéb környezeti hatásoknak (általában a betegtájékoztatón/termékcímkén), vagy a jogszabályi előírások eredményeként),
      4. az ügyfél által módosított áruk, és ha a hiba a módosítás következtében keletkezett,
      5. a hibát egy rajtunk kívül álló külső esemény (pl. természeti esemény) okozta.
  4. MIRE KELL FIGYELNI AZ ÁRUK ÁTVÉTELEKOR?
    1. Ellenőrizze a csomagunk tartalmát. Amikor átveszi az árut, ellenőrizze azt, és győződjön meg annak tulajdonságairól (különösen arról, hogy a megfelelő típusú árut kapta-e, hogy az áru a megállapodás szerinti minőségű-e, hogy az áru tartalmaz-e mindent, amit a csomagolás szerint tartalmaznia kell).
    2. Ha nem lesz képes igényt tartani az árukra. Ön nem jogosult a hibás teljesítésre, ha a hiba:
      1. az adásvételi szerződés megkötésekor a szokásos gondosság mellett tudnia kellett, vagy
      2. ha az árut az adásvételi szerződés megkötése után adják át, akkor közvetlenül az átvételkor, vagy
      3. ha Ön már az átvétel előtt tudta, hogy az áru hibás, vagy
      4. ha Ön okozta a hibát.
  5. AZ ÁRU MEGSÉRÜLT A SZÁLLÍTÁS SORÁN?
    1. A csomagolás ellenőrzése az áru fuvarozótól történő átvétele előtt, a feladáskor. A szállítmány fuvarozótól történő átvételekor ellenőrizze a csomagolás sértetlenségét. A küldemény átvételével Ön megerősíti, hogy a küldeményt nyilvánvaló hibák nélkül vette át. Ha a csomagolás sérült, közvetlenül értesítse a szállítmányozót, és írjon kárbejelentést. A csomagot a fuvarozó megőrzi. Ez a legegyszerűbb módja a sérült csomag reklamációjának, a csomagot a fuvarozó visszaküldi nekünk, és egy új csomagot küldünk Önnek.
    2. Csak akkor derül ki, hogy az áru megsérült, amikor kicsomagolja a csomagot. Hogyan járjon el? A hiba átvételét és felfedezését követően azonnal értesítsen minket, legkésőbb a csomag átvételét követő három (3) napon belül. Ideális esetben az itt elérhető reklamációs űrlapon keresztül. Kérjük, adja meg személyes azonosító adatait, az e-mail címet, ahonnan az árut rendelte, és jelölje meg az árut, amelyet a reklamációba foglal. Ideális esetben kérjük, csatolja a vásárlási dokumentum (pl. számla) másolatát, a hiba fényképes dokumentációját és az áruval kapcsolatban észlelt probléma leírását is. Mindezek az információk segíthetnek a reklamáció gyorsabb rendezésében.
    3. Mikor nem tudunk többé szállítási igényt benyújtani? Felhívjuk figyelmét, hogy ha a küldemény kézhezvételét követő negyedik (4.) napon vagy később jelent be reklamációt, nagyon valószínűtlen, hogy a fuvarozó elfogadja azt. A sérült küldeményre vonatkozó késedelmes bejelentése miatt kárunk keletkezhet (a sérült küldeményt a fuvarozó nem téríti meg az Ön késedelmes bejelentése miatt), és jogosultak vagyunk arra, hogy ezt a kárt behajtsuk Öntől. Kérjük, őrizze meg a csomagot, és készítsen róla fotódokumentációt (hogy jól látható legyen a sérült áru, csomagolás, töltelék).
    4. Mi az eljárás, ha mindent elmondasz nekünk? A sérült küldeményre vonatkozó reklamációs űrlap kitöltése után visszaigazoló e-mailt kap, majd ügyfélszolgálati munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy megbeszéljék a további lépéseket. Bármikor felveheti velünk a kapcsolatot a info@outdoorlive.hu címen, hogy ellenőrizze az igénylés státuszát.
  6. HA NEM AZT KAPTA, AMIT TŐLÜNK RENDELT, HOGYAN JÁRJON EL?
    1. Hogyan kell eljárni, és mit kell tudnunk Öntől? Ha rossz árut, rossz mennyiséget vagy más színt kapott, vagy teljesen más árut, amit nem rendelt meg stb., kérjük, lépjen kapcsolatba velünk lehetőleg a info@outdoorlive.hu e-mail címen vagy a reklamációs űrlapon keresztül. Kérjük, adja meg személyes azonosító adatait, az e-mail címet, amelyről az árut megrendelte, és jelölje meg a hibásan kapott árut. Ideális esetben kérjük, csatolja a vásárlást igazoló dokumentum (pl. számla) másolatát, a hiba fényképes dokumentációját is, és írja le a hibát saját szavaival, valamint jelölje meg, hogy mit tartalmazott a csomag a kiszállításkor. Mindent megteszünk az ilyen hibák megelőzése érdekében, gondosan ellenőrizzük a feladott árut, de még mi sem vagyunk teljesen tévedhetetlenek. Előre is elnézést kérünk a megrendelésével kapcsolatos esetleges eltérésekért, és mindent megteszünk, hogy a reklamációs folyamat a lehető legkényelmesebb és leggyorsabb legyen az Ön számára.
    2. Mi történik ezután? Miután kitöltötte és elküldte a sérült csomagra vonatkozó igénylőlapot, e-mailben visszaigazolást kap. A lehető leggyorsabban mindent ellenőrizni fogunk, és felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy megállapodjunk a további lépésekről. Bármikor felveheti velünk a kapcsolatot a info@outdoorlive.hu címen, hogy ellenőrizze, hogy a kárigénye már feldolgozás alatt áll-e.
  7. AZ ÁRU HIBÁJÁNAK FELFEDEZÉSE A KÉZHEZVÉTELTŐL SZÁMÍTOTT 30 NAPON BELÜL
    1. Az átvételtől számított 30 napon belül megállapítom az áru hibáját. Ha a kézhezvételtől számított 30 napon belül hibát talál a leszállított áruban, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk lehetőleg e-mailben: info@outdoorlive.hu vagy a reklamációs űrlapon keresztül.
    2. Csökkenthető-e az áruk értéke? Teljes mértékben tiszteletben tartjuk, hogy az áru átvételétől számított 30 napon belül joga van elállni az adásvételi szerződéstől. Ebben az esetben azonban az árut sértetlenül, illetve zárt vagy higiénikus csomagolásban kell visszaküldeni. Erre nincs lehetősége, ha az áru átvételétől számított 30 napon belül hibát fedez fel. Felhívjuk figyelmét, hogy a vonatkozó jogszabályok értelmében Ön felel az áru értékcsökkenéséért. A fentiekre tekintettel azt javasoljuk, hogy a hibás áruk (vagy a szállítás következtében esetlegesen megsérült áruk) miatt a legmegfelelőbb eljárásként reklamáljon. Nem kell attól tartania, hogy a reklamációs eljárás hosszabb időt vesz igénybe, mint az áru átvételétől számított 30 napon belüli visszaküldésére vonatkozó eljárásunk (fogyasztói elállási lehetőség).
    3. Mi a következő lépés? Az igénylőlap kitöltése után visszaigazoló e-mailt kap, majd ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot, hogy megbeszéljék a további lépéseket. Bármikor felveheti velünk a kapcsolatot a info@outdoorlive.hu címen, hogy ellenőrizze, panaszának feldolgozása már folyamatban van-e.
  8. AZ ÁRU HIBÁJÁNAK FELFEDEZÉSE AZ ÁRU ÁTVÉTELÉTŐL SZÁMÍTOTT 30 NAP UTÁN
    1. Mikor kell reklamálni a hibás árut. Ön köteles a hiba megjelenését követően indokolatlan késedelem nélkül panaszt tenni nálunk. Ellenkező esetben Önt nem illeti meg a hibás teljesítéshez való jog.
    2. A vásárló jogosult a fogyasztási cikkekben előforduló hibák esetén a következő határidőn belül élni a reklamációs jogával:
      1. a 10 000 és 100 000 forint közötti értékű áruk esetében az áru átvételét követő egy év;
      2. a 100 001 és 250 000 forint közötti értékű áruk esetében az áru átvételétől számított két év;
      3. a 250 000 forintot meghaladó értékű áruk esetében az áru átvételétől számított három év,

Kivéve azokat az árukat, amelyek esetében a csomagoláson, a címkén, az árukat kísérő használati utasításban vagy a reklámban más jogszabályi rendelkezéseknek megfelelően feltüntetik az áru felhasználhatóságának időtartamát (azaz a minimális tartósságot/tartósságot), a minőségi garancia (szerződéses garancia) rendelkezései érvényesek.

    1. Mi történik a határidő után? A határidő lejárta után a hiba érvényesítésének joga nem érvényesíthető. Ha ez a kérdéses áru esetében lehetséges, a határidő meghosszabbodik azzal az időtartammal, amely alatt Ön nem használhatta az árut, mert az jogos igényérvényesítés alatt állt. Bár mindig igyekszünk a reklamációkat az Ön megelégedésére rendezni, egyes termékeket a csomagoláson/címkén/csomagolási tájékoztatóban szereplő utasításoknak megfelelően kell kezelni - ellenkező esetben megsérülnek. Ezekben az esetekben, még ha a 24 hónapos időszak még nem is telt le, nem tudjuk elfogadni az Ön panaszát (a jelen panaszkezelési eljárás 3.1.3. vagy 3.1.5. szakasza).
    2. Szerződéses garancia. Ha az árura a vonatkozó időszaknál (8.2. pont) hosszabb önkéntes szerződéses garanciát vállaltak, akkor az áru hibáit erre az időszakra vonatkozóan is érvényesítheti. Az időtartam meghosszabbodik azzal az idővel, amíg Ön nem tudta használni az árut, mert az jogos igényérvényesítés alatt állt.
    3. Mit kell tennem, ha az áru hibáját reklamálom? Az áru hibájával kapcsolatos panaszhoz kérjük, töltse ki és küldje be ezt a panaszbejelentő űrlapot, különösen a következőket
      1. név és vezetéknév;
      2. az e-mail cím, amelyről az árut megrendelte;
      3. telefonszám;
      4. a követelésben szereplő áruk azonosítása;
      5. írja le a hibát saját szavaival;
      6. a panaszkezelés választott módszere, ahol az ügyfél nem jogosult a panaszkezelés választott módját előzetes hozzájárulásunk nélkül megváltoztatni;
      7. Az Ön címe a reklamációs folyamat lezárása utáni visszaküldéshez.
    4. Visszaigazoljuk az igénylés kézhezvételét. A hibaigénylőlap kitöltése és elküldése után e-mailben kap egy visszaigazolást a beérkezésről. Az a pillanat, amikor Öntől megkapjuk a reklamáció részleteit, az a pillanat, amikor megkapjuk a reklamáció részleteit.
    5. Hol panaszkodhatok? A vevő különösen a Packeta.hu, kód: 96615761, 1044 Budapest, Ezred utca 1 B2/11., a info@outdoorlive.hu e-mail címen, vagy a fent említett reklamációs űrlapon gyakorolhatja az áruhibákért való felelősségből eredő jogait.
    6. A reklamált áru visszaszállítása az eladónak. Az árut hiánytalanul, sérülésmentesen (a kifogásolt hiba kivételével), lehetőleg eredeti, sérülésmentes csomagolásban kell visszaküldeni, hogy a helyes higiéniai gyakorlatot követni tudjuk.
    7. Ki viseli a kifogásolt áru szállításának költségeit? Felhívjuk figyelmét, hogy az utánvéttel és/vagy más módon, a mi költségünkre küldött reklamált árukat nem vesszük át, és az Ön költségén visszaküldjük Önnek. A vevő a követelés érvényesítése érdekében felmerült költségeket megfizeti, elismert követelés esetén azonban joga van az eladótól megtéríteni.
    8. Megerősítés. A reklamált áru beérkezését követően az Ön által megadott e-mail címre visszaigazolást küldünk Önnek a reklamáció beérkezéséről és annak tartalmáról.
  1. MILYEN GYORSAN RENDEZIK A KÖVETELÉSÉT
    1. Mikor fejeződik be a panaszeljárás? A Polgári Törvénykönyv a hiba időpontjától számított 30 napot ad a panasz rendezésére. Ezen időszakon belül a panaszeljárást általában legkésőbb lezárjuk.
    2. Hibák értékelése. Általában azonban a szükséges dokumentáció (fényképek és egyéb, az áru hibájának értékeléséhez szükséges adatok) beérkezését vagy a reklamált áru visszaszállítását követő 3 munkanapon belül a hiba azonnali értékelését végezzük el, és előzetes véleményünkkel - leggyakrabban telefonon - felvesszük a kapcsolatot az ügyféllel. Ez a határidő nem tartalmazza a hiba szakszerű értékeléséhez szükséges időt (pl. szükség lehet arra, hogy a beszállítónk vagy a gyártó segítségét kérjük).
    3. Ha az áru hibás. Abban az esetben, ha a kifogásolt áru hibásnak bizonyul, a reklamációs eljárás a hiba feltárásától számított 30 napon belül lezárul. Indokolt esetben az arra jogosult munkatárs hosszabb határidőben is megállapodhat az ügyféllel. Kötelesek vagyunk felkérni Önt a dokumentáció mielőbbi kitöltésére.
    4. Kivéve, ha az áru hibásnak bizonyul. Ha az árut nem találják hibásnak, Önt tájékoztatni fogjuk az egyedi intézkedés elérése érdekében.
  2. HOGYAN KEZELJÜK A PANASZT
    1. Mi befolyásolja a lehetőségeimet. Önnek joga van követelni a hiba kijavítását. Ön választhat:
      1. a dolgok megjavítása;
      2. új termék szállítása; vagy
      3. a hiányzó alkatrész szállítása.

Ez nem lehet ésszerűtlen kérés az Ön részéről. Ha a javítás jelentős nehézségeket okozna számunkra, vagy a tárgy értékét és a hiba jelentőségét tekintve nem ésszerű kérés, akkor ezt közölni fogjuk Önnel. Ugyanezt tesszük, ha úgy ítéljük meg, hogy az Ön új termékre vonatkozó kérése az áru hibájára vagy az áru értékére tekintettel ésszerűtlen.

    1. Ha az adásvételi szerződés lényeges megszegésére kerül sor. Ha a hiba az adásvételi szerződés lényeges megszegését jelenti, Önnek joga van elállni az adásvételi szerződéstől, vagy ésszerű árengedményt követelni az áru vételárából.
    2. Mikor kérhetem a vételár visszatérítését? Bizonyos helyzetekben lehetőség van az adásvételi szerződéstől való elállásra és a vételár visszatérítésére. Ez nem lehetséges olyan helyzetekben, amikor az áru hibája nem jelentős. Melyek lesznek azok a helyzetek, amikor elállhat a szerződéstől és igényelheti a vételár visszatérítését:
      1. megtagadjuk az áru hibájának kijavítását, vagy ésszerű időn belül nem javítottuk ki a hibát;
      2. nyilatkozatunkból vagy más körülményekből kitűnik, hogy a hiba nem orvosolható ésszerű időn belül vagy a vásárlót ért jelentős kellemetlenségek nélkül;
      3. a hiba ismételten jelentkezik; vagy
      4. ez az adásvételi szerződés lényeges megszegése.
    3. Mikor lehet majd ésszerű árengedményt igényelni az áru vételárából? Bizonyos helyzetekben továbbra is igényt tarthat ésszerű árengedményre a vételárból. Ez nem lehetséges olyan helyzetekben, amikor az áru hibája nem jelentős. Melyek azok a helyzetek, amikor Ön ésszerű árengedményt igényelhet a vételárból?
      1. megtagadjuk az áru hibájának kijavítását, vagy ésszerű időn belül nem javítottuk ki a hibát;
      2. nyilatkozatunkból vagy más körülményekből kitűnik, hogy a hiba nem orvosolható ésszerű időn belül vagy a vásárlót ért jelentős kellemetlenségek nélkül;
      3. a hiba ismételten jelentkezik; vagy
      4. ez az adásvételi szerződés lényeges megszegése.
    4. Ön mondja meg, hogyan kezeljük a panaszt. Ha nem, akkor megkérdezzük Önt. Ön köteles közölni velünk, hogy milyen jogot választott a hibás teljesítésből a hiba bejelentésekor vagy a hiba bejelentését követően indokolatlan késedelem nélkül. Ön nem változtathatja meg az Ön által választott jogot a hozzájárulásunk nélkül; ez nem vonatkozik arra az esetre, ha olyan hiba kijavítását kéri, amely helyrehozhatatlannak bizonyul.
    5. Az eredeti áruk visszaküldése. Ha a kárigényt új áruk szállítása révén rendezi, Ön köteles az eredetileg szállított árut visszaszolgáltatni nekünk (kivéve, ha mi másként nem állapodunk meg).
  1. A KÖVETELÉS MEGSZŰNÉSE
    1. Ha az árut reklamációra küldte el nekünk. Ha a reklamált árut egy fuvarozó küldte el nekünk reklamációra, akkor a reklamáció feldolgozása után automatikusan megküldjük az Ön címére, a reklamáció feldolgozásának időpontjáról és módjáról szóló visszaigazolással együtt, beleértve a reklamáció orvoslásának és időtartamának visszaigazolását, vagy a reklamáció elutasításának okait.
    2. Ha visszaadjuk a vételárat. Abban az esetben, ha a reklamációt jogosnak fogadjuk el, és Ön jogosan kéri a vételár visszatérítését a reklamáció rendezésének módjaként, a kifizetett vételárat készpénzben küldjük vissza Önnek a reklamációs űrlapon megadott bankszámlára, indokolatlan késedelem nélkül, miután visszaigazolást küldtünk Önnek a reklamáció rendezésének módjáról.
    3. Az igényelt áruk átvétele. Ön köteles a reklamált árut legkésőbb a reklamációról szóló értesítés napjától számított 30 napon belül átvenni. Ezen időszak után jogosultak vagyunk a Polgári Törvénykönyv 2120. § (1) bekezdése szerint, a 2159. § (2) bekezdésével összefüggésben tárolási díjat felszámítani. A napi tárolási díjat a következő összegben számítjuk fel 400 HUF .
    4. Igénybe nem vett áruk értékesítése. Ha a rendezett követelésből származó árut a rendezésről való értesítéstől számított 6 hónapon belül nem veszi át, fenntartjuk a jogot, hogy az árut értékesítsük, és a bevételt a tárolási költségek kifizetésére fordítsuk.
    5. Kötelezettség az igényelt áru átvételekor. Ön köteles az átvételkor ellenőrizni az igényelt áru teljességét is, különösen azt, hogy az áruszállítmány tartalmaz-e mindent, amit tartalmaznia kell. Későbbi kifogásokat már nem veszünk figyelembe.
  2. ZÁRÓ RÉSZ
    1. Törvényes jogok. Az ügyfél törvényes jogait ez a panaszkezelési eljárás nem érinti.
    2. Érvényesség. Ez a (kizárólag a fogyasztókra vonatkozó) panaszeljárás 29. napjától érvényes.05.2023 és hatályon kívül helyezi a korábbi Panaszkezelési Szabályzat érvényességét.
newsletter-background

Outdoorlive online van

Kövessen minket

Kövessen minket, hogy minden fontosat megtudjon a legjobb outdoor márkák világából.